of LinkedIn
Whitepapers Binnenlands Bestuur

Service Design helpt overheidsorganisaties om effectief én efficiënt de dienstverlening in te richten

Hoe een doelgerichte klanteninteractie leidt tot positieve ervaringen van burgers

whitepaper-Service-Design

Samenvatting

Inspelen op de behoeften van onze burgers

Van het betalen van belastingen en rekeningen tot het aanvragen van uitkeringen, paspoorten en vergunningen: jaarlijks vinden er miljoenen transacties plaats tussen overheidsinstanties en burgers. Een groot gedeelte van deze transacties vindt nog steeds plaats via traditionele (niet-digitale) kanalen. Door dit te verminderen, kan dit de overheid op het gebied van productiviteit, efficiëntie, gemak en andere voordelen vele miljoenen opleveren.

Inhoudsopgave

Inspelen op de behoeften van onze burgers

Service Design (SD) zorgt voor meer klanttevredenheid, draagvlak, vertrouwen en compliance

Service Design gaat over mensen

Vaardigheden en deskundigheid opbouwen in uw organisatie

Wat is Service Design?

Wij helpen de overheid bij de overgang naar een cultuur die holistischer is en meer wordt gedreven door customer experience

Onze aanpak is gericht op de hele overheid

Wij helpen u bij de overgang naar een cultuur die holistischer en meer CX-gedreven is

We brengen een schat aan overheidservaring mee

Onze experts

Inloggen of registreren